Avatar billede kennethv Nybegynder
27. maj 2015 - 11:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lave en macro som skal hjælpe mig med at huske hvad jeg skal gøre.

Hej.
Jeg har kastet mig over at forsøge at lave en makro med AutoIt. Jeg vil gerne have at makroen skal holde øje med hvad der er blevet udtrukket. Jeg ved ikke hvad den hedder, men det er sådan en "figur" der bliver sat på det nummer der er blevet udtrukket. Jeg har lidt svært ved at gennemskue hvordan jeg kan finde en pixel der ikke ændre sig hele tiden på den position, hvor den figur bliver sat. Jeg har læst mig frem til en funktion der hedder "PixelSearch" den har nogle parameter, men kan ikke sådan lige hitte ud af det.
Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej?
Avatar billede MADOlsen Forsker
02. juni 2015 - 14:45 #1
Udtrukket? PixelSearch? Måske lidt mere info ville være på sin plads ...
Avatar billede kennethv Nybegynder
04. august 2015 - 11:32 #2
Ja, undskyld, men jeg har fået det klaret.