Avatar billede hejmeddig1212 Nybegynder
28. maj 2015 - 21:19 Der er 1 kommentar

Uni-login

Hej det drejer sig om at jeg har gået på en skole(Jeg har gået på 2 skoler hvor det virkede på begge) hvor vi ved hjælp af uni login kunne logge på skolens computere og også gemme dokumenter på ens uni login. JEg kunne så finde dem frem igen på en anden computer hvor jeg loggede ind med uni login. Nu er jeg så flyttet skole og der har de ingen computere hvor man kan logge på med uni login jeg har stadig mit uni login og kan bruge det på online tjenster men jeg kan ikke finde mine gamle dokumenter frem så jeg ville spørger om der var nogen der vidste hvordan man muligvis kunne finde dem?
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
28. maj 2015 - 22:46 #1
Jeg ville umiddelbart spørge den IT-ansvarlige på din skole, han kender garanteret systemet godt :)