Avatar billede wowjoey Nybegynder
28. maj 2015 - 23:14 Der er 1 kommentar

Valg af bundekort

Hej.

Jeg har et Asus P5Q SE/R som er stået af. Jeg vil gerne have et tilsvarende eller lidt bedre. Men hold da op en jungle af bundkort derude.

Alt hardware tager jeg fra det gamle kort og flytter over på det nye.

Hvad vil i anbefale at jeg vælger?

Lige lidt info om kortet:

-Intel® P45/ICH10R chipset
-LGA775 socket for Intel® Core™2 Extreme/Core™2 Quad/Core™2 -Duo/Pentium® dual-core/Celeron® dual-core/Celeron® Processors
-EPU-4 Engine
-Express Gate
-100% Japan-made Solid Capacitor
-VRM 5000hrs lifespan @105°C, 500,000hrs @65°C
-VRD11.1 CPU support (backward support VRD10.X CPU)
Avatar billede Fandeme Nybegynder
29. maj 2015 - 15:23 #1
Det er jo en ældre sag du der har, men du kan fint erstatte ATX Asus P5Q SE/R med Micro ATX ASRock 775I65G - Rev. 3.0 som er en anelse mindre i de fysiske mål.