Avatar billede TroelsDK Nybegynder
29. maj 2015 - 12:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Java Runtime Engine (JRE) Error i alle browsere

Hej eksperter.

Jeg har prøvet både i Firefox, Explorer og Chrome, alle 3 browsere siger at Java JRE ikke understøttes/er aktiveret.

Jeg har været inde under Java/ Security/ Enable Java content in the browser, og kontrolleret at der er hak ved.

Jeg bliver ikke tilbudt at "tillade" eller "tillad og husk" som jeg synes man plejer at gøre... Hvordan får man skidtet til at virke?

Har hentet den nyeste version af Java 8 update 45 (64-bit)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2015 - 13:32 #1
Hvad bruger du Java til? Netbanker og E-boks bruger det jo ikke længere.
Avatar billede TroelsDK Nybegynder
29. maj 2015 - 14:13 #2
Skal bruge det til Cisco kursus.
Avatar billede Fandeme Nybegynder
29. maj 2015 - 15:04 #3
Chrome understøtter ikke længere Java.
Firefox & IE virker fint med Java.
Har du prøvet at afinstallere Java, og derefter geninstalleret?
Avatar billede TroelsDK Nybegynder
29. maj 2015 - 15:22 #4
Det virkede sgu at geninstallere, nu bliver jeg tilbudt at tillade og huske igen :) Thanks!
Avatar billede Fandeme Nybegynder
29. maj 2015 - 16:00 #5
Sådan:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2015 - 16:11 #6
Husk at lægge et svar @Fandeme for din løsning, så tråden kan lukkes med dette :-)
Avatar billede Fandeme Nybegynder
29. maj 2015 - 16:39 #7
Nå ja:-)