Avatar billede pjatmail Mester
29. maj 2015 - 13:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde min tomtom gps på pcén

Hvorfor fa.... kan jeg nu ikke finde min gps enhed, tomtom rider 400/40 og se hvad den indeholder. jeg kan heller ikke uploade ruter til den.
Jeg bruger tyretotravel og dette program kan se min enhed. Opdaterings programmet der selv starter når enheden tilkobles finder den også, og opdaterer fint. Men det kniber gevaldigt for mig at finde den og dens indhold i min pc?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2015 - 15:26 #1
http://www.tyretotravel.com/
det ser ud til, at du skal have data ind i fx google earth.
https://www.google.com/earth/
Avatar billede pjatmail Mester
29. maj 2015 - 15:54 #2
Løsning delvist fundet:
Tyre programmet er ikke gearet til den helt nye tomtom rider 400 endnu - det er sikkert derfor de tilbyder gratis livstids opdatering af Tyre´s pro udgave, netop sammen med denne gps :o)
Så løsningen på at få lagt ruter ind er via et sd-kort. og det virkede.
Det har dog ikke resulteret i om jeg kan se gpsén på pcén. Men det er pt. heller ikke vigtigere end at jeg kan lukke spørgsmålet.
Kom gerne med et svar, så lukker jeg.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2015 - 16:03 #3
Bare luk selv, og god weekend.
Avatar billede pjatmail Mester
29. maj 2015 - 16:15 #4
tak i lige måde