Avatar billede ZeBa Ekspert
30. maj 2015 - 00:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytning af e-mails og kontakter fra Thunderbird til Outlook

Langt om længe er det lykkedes mig at eksportere mine mails fra Thunderbird, men såvidt jeg kan se, er det ikke muligt at importere dem til outlook.
Kan det virkelig passe?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. maj 2015 - 08:27 #1
Fra denne side http://smallbusiness.chron.com/export-thunderbird-email-ms-outlook-55545.html har jeg lige lavet en Google oversættelse. Håber det virker for dig.

Trin 1

Start Mozilla Thunderbird.

Trin 2

Åbn mappen med de meddelelser, du vil eksportere fra Thunderbird.

Relateret læsning: Sådan Konverter Courier Email til Thunderbird

Trin 3

Vælg de meddelelser, du vil eksportere. Tryk og hold "Ctrl" tasten nede og klik på de e-mails for at vælge flere elementer, eller tryk på "Ctrl-A" for at vælge alle meddelelser i mappen.

Trin 4

Højreklik på en af ​​de markerede e-mails og vælg "Gem som" fra genvejsmenuen.

Trin 5

Vælg en mappe, hvor at gemme meddelelser som EML filer og klik på "Vælg mappe" for at eksportere meddelelser.

Trin 6

Start Microsoft Outlook 2010.

Trin 7

Højreklik på mappen "Outlook" og vælg "Ny mappe" fra genvejsmenuen.

Trin 8

Skriv et navn til den nye mappe i feltet "Name" feltet og klik på "OK" for at oprette mappen.

Trin 9

Vælg den nye mappe. Det indeholder ingen e-mails endnu, så den midterste rude er tom.

Trin 10

Vælg alle de e-mails, som du eksporteret fra Thunderbird. Som du gjorde før, hold "Ctrl" og klik flere elementer eller tryk på "Ctrl-A" for at vælge alle elementer.

Trin 11

Klikke og trække de e-mails til midten rude i Outlook 2010 til at importere dem til den nye mappe. Emails vil blive vist i mappen, efter importen er fuldført.

Ved dog ikke om det virker, da jeg ikke har afprøvet dette.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. juni 2015 - 01:46 #2
Tak for det - men jeg kan desværre ikke bruge det.
Jeg ved ikke, om det er fordi jeg "kun" har 2007, men i hvert fald kan jeg ikke får ThB til at eksportere noget, som O kan genkende.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. august 2015 - 22:42 #3
giver op