Avatar billede RasmusMagelund Nybegynder
30. maj 2015 - 03:00 Der er 2 kommentarer

Hvad er den bedste dublex scanner med arkføder på markedet?

Hej, jeg leder efter en scanner der kan scanne dobbeltsidet og har en arkføder (det vil nok sige en alt-i-en-printer). Alle tips er meget velkomne. Jeg går efter en relativt billig een.

Nogen der ved hvilke der er bedst at købe?

Hilsen
Rasmus
Avatar billede jensenjs Juniormester
30. maj 2015 - 10:25 #1
Nu er det evigheder siden jeg har brugt en skanner for alvor.

Men denne er et godt bud på en god skanner med duplex og arkføder

http://www.epson.com/cgi-bin/Store/jsp/Product.do?UseCookie=yes&sku=B11B234201

http://www.epson.dk/dk/da/viewcon/corporatesite/products/mainunits/overview/14259

Den koster en del, men vil man det hele og kvalitet så er dette nok et af de bedste bud.

Jeg har altid haft god erfaring med Epson, men kender selvfølgelig ikke denne på nogen måde, men som jeg læser det så skanner den duplex i en arbejdsgang, altså begge sider samtidig, ikke noget med to gennemløb.
Avatar billede finb Ekspert
30. maj 2015 - 14:01 #2
Hvis den skal holde i længere tid -eller hårdt arbejde- skal du købe en lidt dyrere.