Avatar billede EveryMA Mester
30. maj 2015 - 11:17 Der er 1 løsning

Kan WordPress bremse for Google?

Hej.
Man læser over alt, at WordPress er guld værd i forhold til Googles søgemaskiner. Men findes der noget, som kan blokere Google i rangere siden optimalt? Jeg har købt en udvidelse af Yoast og har fulgt det til punkt og prikke. Men hverken før eller efter optimeringen med Yoast ønsker Google at vedkende min side...

jeg finder konstant 1-2 undersider fra mit site på Googles side 8-9, når jeg søger efter mit keyword. Og det sjove er, at de to undersider ikke længere er noget man kan finde ved at trykke rundt på siden (de er aktive, men jeg linker ikke til dem gennem min side længere). Jeg forstår ikke at de optimerede sider ikke kan findes, men to undersider jeg ikke længere bruger kan findes på side 8-9. (De andre, aktive sider kan godt findes ved søgning på site:www.mitsite.dk, men gennem mit keyword kommer de ikke op)

Jeg kan ikke oplyse URL'en til mit site, jeg ville bare høre om der findes noget i WordPress der kan bremse Googles "vedkending" af et site. For der findes virkelig mærkelig, ikke-aktive sider der ligger foran min. Jeg har et site ved siden af, som jeg selv har programmeret, og den rangerer til en godkendt placering. Det her er første gang jeg har et site i WordPress og den har været aktiv i godt 10 måneder nu.

Læg mærke til at jeg ikke nævner noget om SEO, da alle de basale og avancerede ting er noget jeg har implementeret og arbejdet med.

Jeg ved det er svært at svare på, når man ikke sidder med siden, men spørgsmålet er i bund og grund bare om noget (kendt eller ej) gennem WordPress på en eller anden måde kan blokere for Googles syn på sitet.
Avatar billede EveryMA Mester
18. oktober 2015 - 16:42 #1
lukker.