Avatar billede eiken Nybegynder
30. maj 2015 - 11:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvordan kontakter jeg Google

Hvordan kontakter jeg Google, og kan jeg skrive til dem på dansk.
Jeg vil have ændret google maps. Den er blevet så dårlig.
Søger jeg på: Deren Lake PAC, Deren Lake, New York får jeg at vide at det ligger i New York City. Jeg forsøger med forskælling extra oplysninger ...PAC, Deren Lake, Buffalo, New York.
NEJ, google maps afgør at det ligge i New York City.
Der mangler en afstands streg (den var der tidligere) så jeg kan se CA. hvor langt der er fra New York til Buffalo uden at skulle indtaste rutevejledning.
Og så det vindue som viser det man søger efter, fylder halvdelen af kortet, tidligere var det en rød dråbe på billedet og når jeg klikkede på den kom vindue som viser det man søger efter op.
Og så syntes jeg også min G-mail er begyndt at virke ad H-til.

:)
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2015 - 13:37 #1
Google Copenhagen
Google Denmark ApS
Sankt Petri Passage 5, 2nd floor
1165 Copenhagen K
Denmark

Men det er et salgskontor - dog kan de nok oversætte/videresende hvis de mener, der er noget at komme efter. Og husk endelig at skrive hvilken dims, du kører på. pc/android/ipad/mac
Avatar billede sims10000 Nybegynder
02. juni 2015 - 22:58 #2
Skal dog siges at odds for at komme igennem ikke fantastiske, medmindre du møder op på stedet (så tror jeg ikke rigtigt at de kan afvise dig - ikke at jeg har prøvet det).
Avatar billede eiken Nybegynder
09. august 2015 - 18:50 #3
Nej det er ingen hjælp at hente.
---
Hvem vil have point ?
Læg Svar.
Avatar billede eiken Nybegynder
14. oktober 2015 - 00:07 #4
ja