Avatar billede klausa Juniormester
30. maj 2015 - 15:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Samsung 3 Mini - hvordan forlænger jeg opringnings perioden

Jeg har en Samsung 3 Mini (GT-I8190N). - Android version 4.1.2
Mit problem er, at jeg ikke kan nå at finde min telefon, i det korte tidsrum, der går mellem telefonen ringer og der skiftet over til telefonsvaren.
Er der et sted i opsætningen, hvor jeg kan forlænge denne opkaldstid.

mvh
Klaus
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2015 - 15:42 #1
Deaktiver voicemail. Hvilket teleselskab er du kunde hos?
Avatar billede klausa Juniormester
30. maj 2015 - 16:03 #2
Telefonsvaren er sat op til min leverandør.
Min udbyder er CBB.
Jeg fandt et menupunkt, som hedder automatisk svar timer. Den ændrede jeg fra 2 sec til 10 sec.
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2015 - 17:32 #3
Jeg ved ikke om følgende fungere (det er fra 2013):

CBB Mobil du kan enten forlænge din ringetid ved at taste denne kode ind på din telefon ligesom når du går ind din telefonen for at ringe op til et nr. så taster du: **61*60708090*11*30# og så på ring op så bliver din ringetid sat op til 30 sekunder. Hvis den skal fjernes helt skal du Indtaste ##002# på din mobil
Tryk på "Ring op"
Din telefonsvarer er nu slået fra
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2015 - 17:37 #4
Avatar billede klausa Juniormester
30. maj 2015 - 18:16 #5
Takker Blueeyez - det var lige hvad jeg søgte
Smid et svar
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2015 - 18:52 #6
Får du her ;)