Avatar billede noori11 Nybegynder
30. maj 2015 - 22:27 Der er 14 kommentarer

FACEBOOK!

Facebook bruger uden tilknyttet mail

Hej eksperter!

Mit problem er således: Jeg får mails på min private mail omkring hvor mange notifikationer, beskeder, ansøgninger etc. jeg har fået på min facebook bruger. Men jeg er ikke i stand til at komme ind på min bruger.

Når jeg klikker på "glemt adgangskode", får jeg ikke muligheden for at sende mig selv min kode. Der står simpelthen at; "Før du kan logge ind på facebook, er vi nød til at kontrollere, hvem du er. Log ind på din mail". Selvom jeg er inde på min mail.

Personen der kan hjælpe mig med at åbne min bruger igen, får 200 point.
Skærmbilleder kan sendes til mail, for en bedre forståelse af problemet.
Har prøvet at kontakte facebook, men dette er ikke muligt, overhovedet.

Med venlig hilsen
Noori11
Avatar billede strikerdk Novice
30. maj 2015 - 23:02 #1
Du burde kunne indtaste enten E-mail, fulde navn eller det registrerede telefonnummer for at rekvirere dine informationer?

Hvad forsøger du at logge ind fra, mobil, almindelig/hvilken browser eller?
Avatar billede strikerdk Novice
30. maj 2015 - 23:06 #2
Eller evt. smide din mailadresse, så skal jeg indtaste den for dig så du du får en mail, hvor du kan skifte adgangskode?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. maj 2015 - 07:41 #3
Har du ikke gemt en mail med dine login oplysninger fra den gang du loggede på 1 gang, eller har du ændret den til noget andet du nu ikke kan huske?
Avatar billede noori11 Nybegynder
31. maj 2015 - 10:33 #4
Når jeg taster min email - så kommer jeg hen til min konto hvor der står "Disse kontier passede til din søgning"
--> Derefter kan jeg se min konto, og klikker på den
--> Så kommer jeg igen til den side hvor der står "Før du kan logge ind på facebook, er vi nød til at kontrollere, hvem du er. Log ind på din mail". Selvom jeg er inde på min mail.

Det er ligemeget om jeg bruger min mobil, computer, eller andet, så kommer det samme.

Altså jeg har logget ind fra mange forskellige IP-adresser, og derfor var den af "sikkerhedsmæssige årsager" lukket. Da jeg så har prøvet at genskabe den, er det som om at mailen har hægtet sig fra brugeren, og den bare "flyder" et sted.
Avatar billede strikerdk Novice
31. maj 2015 - 15:28 #5
Jeg tror jeg skal forstå det helt korrekt.

Du kan altså ikke rekvirere en ny mail hvor du kan genskabe din adgangskode under 'glemt kode'?

Det lyder lidt som om du har haft flere facebook-konti med den samme mailadresse, og at Facebook ikke helt kan finde ud af hvilken den er tilknyttet.

Hvis du indtaster din mailadresse under glemt adgangskode,  modtager du så en mail hvor du har.mulighed for at lave en ny adgangskode - eller modtager du den, og det er her det går galt?
Avatar billede noori11 Nybegynder
01. juni 2015 - 09:09 #6
Nej Når jeg indtaster min mailadresse, så kommer min bruger, og den klikker jeg så på.
Så snart jeg klikker på den, kommer en side hvor der står "du skal logge på din email konto".
Jeg får slet ikke muligheden for at sende min adgangskode til min mail.
Avatar billede strikerdk Novice
01. juni 2015 - 18:51 #7
Jamen - mit spørgsmål er så: Kan du ikke bare smide mig din mailadresse, så skal jeg udfylde feltet for dig, og du vil rekvirere en ny mail fra facebook, hvor du kan genskabe din kode?

Det eneste jeg gør, er at smide din mailadresse ind i glemt adgangkodefeltet. :)

Alternativt kan du jo få hvem som helst til det.
Avatar billede strikerdk Novice
01. juni 2015 - 18:56 #8
Her er linket til gendannelse - er det her du bliver bedt indtaste adgangskode???

https://www.facebook.com/login/identify?ctx=recover
Avatar billede strikerdk Novice
01. juni 2015 - 18:58 #9
Har du forsøgt en af disse løsninger:

https://www.facebook.com/help/277898572230446
Avatar billede noori11 Nybegynder
02. juni 2015 - 09:57 #10
Ja, det har jeg. Desværre har jeg gjort alle oplysningerne på siden hemmelige og deraf ikke kan se min nuværende email. Men jeg får mails på min mail: parwez@live.dk om at du har så og så mange notifikationer.

Du må meget gerne prøve:

Brugernavn: parwez.noori.7
Email: parwez@live.dk
Avatar billede strikerdk Novice
02. juni 2015 - 10:38 #11
der er 2 konti med den E-mail. Den ene kan rekvirere en ny adgangskode på et tlf-nummer der slutter på 19, og det har jeg anmodet om. Jeg ved ikke om det er dit nummer?

Den anden konto er godt nok noget fortabt. Det underlige er, at jeg med min egen bruger bliver spurgt, om jeg vil rekvirere en ny kode pr. mail eller det telefonnummer jeg er registreret med.

Det virker som om der, (måske ved en fejl), er skabt en dublét-konto, og at Facebook har smidt mail-referencen til din rigtige konto.

Da jeg ikke er venner med dig, kan jeg desværre ikke på din profil se, hvilken E-mailadresse der er registreret på brugeren. Den kan være ændret siden du oprettede kontoen.

Der er andre eksempler på folk med lignende problemer, som tydeligvis IKKE kan få hjælp fra facebook selv. :(

https://www.facebook.com/help/community/question/?id=10202045518122487
Avatar billede noori11 Nybegynder
02. juni 2015 - 11:03 #12
Ja, jeg har gået ind fra min brors konto og set emailen, men den er hemmelig dog.

Jeg modtager dagligt mails på min email adresse: parwez@live.dk at du har nogle notifikationer, som du ikke har set.

Så jeg ved ikke rigtig hvordan det hænger sammen..

Det er den rigtige mail, men så alligevel ikke.
Avatar billede strikerdk Novice
02. juni 2015 - 11:58 #13
Prøv lige denne her fra en anden facebookkonto.

https://www.facebook.com/help/186570224871049

Følg vejledningen, og tryk på den lille trekant oppe i højre hjørne, og tryk "Rapportér et problem".

Vælg: "Der er noget der ikke virker".

Vælg: "Profil" i rullelisten.

Beskriv problemet i tekstboksen, og vedhæft et screenshot af de 2 profiler som du ikke kan logge ind i.

Tryk send.

Der skal nok forventes en længere svartid - der er mange meldinger om, at de er lidt sløve.
Avatar billede noori11 Nybegynder
03. juni 2015 - 00:21 #14
Mange tak for din hjælp, det har jeg nu gjort.

Jeg håber nu at de vil kontakte mig.