Avatar billede krukken Juniormester
30. maj 2015 - 23:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Azure virtuel server

Hej,

Jeg har planer om at lave en lille forretning, hvor der skal være et website(ikke data på SQL) på en server. Derudover skal forretningen kunne udstille nogle services(disse vil heller ikke kræve SQL).

Hvis jeg skal sammensætte mit behov for at finde en pris på en Azure-maskine, hvad har jeg så behov for?

Jeg har generelt ikke behov for SQL, men hvilke ting skal jeg tilkøbe ud over selve maskinen for at få en realistisk pris?

Vh. Brian
Avatar billede gorgemuld Nybegynder
24. juni 2015 - 08:26 #1
Hej Brian

Først ville jeg anbefale dig at kigge på AWS fra Amazon. http://aws.amazon.com/ frem for Azure.

Det næste er at finde ud af hvilken platform du vil have dit website til at køre på. Det er afgørende for om du skal have en Windows eller Linux server op at køre.

mvh Michael
Avatar billede krukken Juniormester
20. januar 2016 - 21:54 #2
Der er ikke en pris, og denne lukkes for at åbne en ny.