Avatar billede postbil Nybegynder
31. maj 2015 - 19:03 Der er 2 kommentarer

Algorithme ZLIB

Hej.
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde informationer om tidskomplexiteten for ZLIB komprimeringen?
Hilsen Mik
Avatar billede arne_v Ekspert
03. juni 2015 - 03:16 #1
Jeg er ret sikker paa at den er O(n), da den mig bekendt resetter efter et antal bytes. Men jeg kan ikke finde noget sted paa nettet hvor det diskuteres.
Avatar billede postbil Nybegynder
07. juni 2015 - 10:06 #2
Mange tak for svaret Arne. Jeg har heller ikke selv kunne finde informationer om dette på den officelle side..

Tak..