Avatar billede mstitdk Novice
01. juni 2015 - 09:55 Der er 1 løsning

Råd og vejledning - Programmering

Hej Alle sammen.

Jeg søger lidt hjælp, men nok mest råd og vejledning omkring et projekt jeg er ved at starte op.

Da projektet i sig selv stadig er i en fase hvor der overordnet beskrives, og hvad det færdig produkt skal kunne.

Jeg er blevet sat i forbindelse med et engelsk firma, der har genskabs til konceptets branche og konkurrende systemer.

Er der noget jeg bør være opmærksom på i forbindelse med kontrahering af det arbejde jeg ønsker udført, når det er arbejder udføres i england.

Planen er at jeg opretter et selskab der bliver forhandler og skal sælge systemet til andre inden for denne branche.

Alle råd er velkommen

Hilsen Mathias
Avatar billede mstitdk Novice
06. november 2015 - 09:48 #1
Intet svar