Avatar billede repsakasper Juniormester
01. juni 2015 - 12:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spotify er inkompatibelt med Windows 7 64 bit?

Hej eksperter

Nu kan det godt være det virker som et dumt spørgsmål, men jeg er godt nok blevet utrolig forvirret.

Da jeg i dag ville åbne Spotify, gjorde jeg som jeg plejer: dobbeltklikkede på spotify på skrivebordet.
- Intet skete.

Jeg prøvede igen -> Intet.

Jeg har nu prøvet at køre som administrater, genstarte Spotify, slette ALT på maskinen der har noget at gøre med spotify, og derefter installere igen
- Intet.

Selv når jeg installerer (eller prøver) så når jeg kun at downloade installeren, hvorefter Spotify installeren downloader og installerer spotify. Når den er færdig, forsvinder alt der har med spotify at gøre.
- Der sker igen intet når jeg prøver at åbne spotify.

Når jeg kører windows kompatibilitetsproblem undersøger program, så giver den mig følgende melding:

https://billedeupload.dk/images/BZAP.png

Hvad skal jeg stille op her?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juni 2015 - 13:45 #1
Avatar billede repsakasper Juniormester
01. juni 2015 - 20:04 #2
gpedit.msc er der ikke noget der hedder på min pc?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juni 2015 - 20:22 #3
gpedit.msc er 'lokalt editor til gruppepolitikobjekter' - burde findes.
Avatar billede repsakasper Juniormester
01. juni 2015 - 21:00 #4
Findes der en anden forkortelse til den danske version af Windows 7?
For den findes ikke -.-'
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juni 2015 - 11:40 #5
den ligger i c:\windows\system32
Avatar billede repsakasper Juniormester
28. september 2015 - 10:11 #6
Problemet blev endelig løst efter opgradering til Windows 10.