Avatar billede frbl Nybegynder
02. juni 2015 - 08:10 Der er 1 kommentar

Google Chrome

Har installeret en ny computer med Win 7 pro 64 bit og derefter downloadet  Google Chrome - problemet opstår når jeg starter Chrome op efter computeren er genstartet.
Der åbnes to vinduer, det ene er Chrome browseren (som dog ikke er logget ind på min konto) det andet vindue står der denne tekst:

"Dine præferencer kan ikke læses. Visse funktioner er muligvis ikke tilgængelige og ændringer af præferencer gemmes ikke"

Lukker jeg det vindue ned og lukker jeg Chrome browseren og derefter åbner Chrome browseren igen, virker Chrome som den skal - logget ind på min konto.
Lukker jeg derimod først Chrome browseren kan jeg ikke åbne den igen før jeg har genstartet computeren.
Har prøvet de andre ideer som ligger her i Eksperten, men det har ikke løst mit problem.
Er der nogen der ved hvordan man løser det problem?
Avatar billede sims10000 Nybegynder
02. juni 2015 - 22:53 #1
Geninstaller programmet er altid et godt bud :)