Avatar billede Boddicker Seniormester
02. juni 2015 - 23:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Manglende centrering

På min hjemmeside prøver jeg at placere en dropdown menu og en image slider under hinanden.

Men lige meget hvor meget jeg end prøver, kan jeg ikke få dem til at makke ret.

Demo og rar-film med koden ligger på: http://www.boddicker.dk
Avatar billede dkalgope Nybegynder
03. juni 2015 - 22:35 #1
Det har jeg også bøvlet en del med!
Uden at have gennemset dit script, kan jeg få øje på et par detaljer, der kan være en faktor for længden på din menu.

Drop Down har samme bredde. Ofte kan den indstilles til tilpasset bredde.
Det går nemlig galt når NEWS droppes. Den går længere ud end CONTACT, der ikke er dropdown, men blot et link.

I PRODUCTS har du punktet "High Performance Computing" som er ubetinget længste tekst af alle dropdown menu-punkter. Prøv at korte teksten ned til f.eks. HPC og indstil derefter bredden på dropdown menuen, så den bliver 20 - 30% kortere.

Så vil jeg tro du kan styre forholdet mellem foto og menuen.

Allan Pedersen
Avatar billede Boddicker Seniormester
04. juni 2015 - 18:06 #2
Det hjalp til dels på problemet. Resten klarede jeg med en negativ værdi på "margin-left".
Avatar billede Boddicker Seniormester
04. juni 2015 - 18:06 #3
Så opret du et svar, så du kan få dine points. ;)
Avatar billede Boddicker Seniormester
17. juni 2015 - 07:23 #4
lukker og slukker