Avatar billede Driton Seniormester
04. juni 2015 - 12:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Headset CM Storm sirus c

Jeg får forstyrrelser i lyden. Jeg har prøvet alt og søgt på google, men der dukker intet op. Når kan hører lyden græse og når jeg scroller op og ned på hjemmesiden kan jeg hører den scrolle.
Avatar billede Driton Seniormester
04. juni 2015 - 12:47 #1
Jeg kan hører alt, selv når jeg installere spil, kan jeg hører den græse.
Avatar billede Driton Seniormester
04. juni 2015 - 13:26 #2
Støjen er der uanset hvad. Men når jeg taler ind i mikrofonen kommer der ikke støj ind. Når jeg overdøjer støjen forsvinder den. Men når jeg afspiller intet og skruer helt op er den der
Avatar billede Driton Seniormester
20. august 2015 - 06:03 #3
Luk