Avatar billede peter_m1 Nybegynder
05. juni 2015 - 11:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Norton opdatering koster mere end en nyt program!

Min Norton Internet Security udløber om 10 dage.
Det koster 499 kr at forny abonnementet - via "forny nu" knappen i programmet.
Men det koster kun 299 for et nyt program ifølge edbpriser.dk.

Gør jeg noget galt?
Eller er der nogen der kan forklare mig sammenhængen - det virker ikke logisk...
Måske skal man forhandle med Norton, jeg ved det ikke...
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2015 - 12:05 #1
Du kan have en familie/3 pc licens nu? Det kan være du ser på pris for et år, mens norton måske tilbyder 3år?
Personligt har jeg droppet de betalte. En gratis og lidt omtanke på nettet, og det er lige så godt.
Avatar billede jensenjs Juniormester
05. juni 2015 - 14:11 #2
Som Claes57 skriver.
Jeg bruger en gratis og oven i malwarebytes fra manwarebytes.org, den er også i en gratis og betalings version.

Og så bare omtanke.

Men hvad med at vente til W10 kommer, og så opgraderer og bed den lave en frisk installation, det burde kunne lade sig gøre.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2015 - 14:26 #3
Jeg er selv på Panda (bedst af de gratis ved seneste test http://www.pandasecurity.com/denmark/homeusers/solutions/free-antivirus/ ) + malwarebytes og adwcleaner en gang i mellem (2-3 gange pr måned)
Avatar billede jensenjs Juniormester
05. juni 2015 - 22:23 #4
Jeg bruger så RollBackRX som redning til det hele, de har nu udgivet en gratis version, med mulighed for 7 snapshots ad gangen.

Så mange kunne have god nytte af den.

Selv har jeg i flere år brugt pro versionen, 5 licenser, og 5 licenser til Drive Vaccine.

Jeg kan kun anfale RollBackRX, lær den at kende, og forstå at bruge den fornuftigt, og mange timers ærgrelse er sparet, mange ulidelige geninstallationer, mange reetableringer bliver undgået.

RollBackRX Home(gratis version, der også kan kører under W10)kan findes her.

Download RollBack Home Edition
http://horizondatasys.com/en/DownloadsAndTrials.aspx
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2015 - 15:15 #5
Men det koster kun 299 for et nyt program ifølge edbpriser.dk.
229,00 kr hos e-gear.dk
http://e-gear.dk/sikkerhed/internet-security.html

Måske skal man forhandle med Norton, jeg ved det ikke...
NEJ du kan ikke forhandle med Norton

Selv bruger jeg F-Secure Internet Security i øjeblikket på tilbud til 3 computer til 135,00 kr
http://www.billigteknik.dk/antivirus/10537-f-secure-internet-security-2015-3-licens-6430012421069.html

F Secure har blandt HIPS ( Deepguard ) så man undgår Ukash virus da det forhindre ændringer i registreringsdatabasen.
http://i.imgur.com/0nOpBqn.png
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2015 - 15:23 #6
F Secure har blandt andet HIPS.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2015 - 09:03 #7
Norton har også HIPS det har de fleste købe programmer
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2015 - 13:32 #8
Finder du ud af noget.
Avatar billede peter_m1 Nybegynder
06. juli 2015 - 19:12 #9
Du har ret Claes57 ;o)