Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2015 - 14:08 Der er 1 kommentar

HP Deskjet 1510 udskrivnings problem ?

Er edb-hjælper via ÆS:
har hos en klient problemer med udskrivning fra printer. Styresystem på computer Windows Vista:
Kan ikke udskrive mails - Rammen kommer på udskrivning men ikke teksten i mail ??
Fra Word dokument (Word 2007), kan ikke udskrive teksten - blank side kommer ud ved printning.

Kan godt udskrive print af internetside f.eks. startside af Google eller
startside til e-boks, med både farver og sort tekst.
Printer: HP Deskjet 1510.

Formentlig et indstillings problem - men hvad ????
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. juli 2015 - 13:56 #1
Formentlig et problem, du har fået løst nu... - men de lignende tilfælde jeg har oplevet, har kunne løses med opdatering af printerdriveren til nyeste fra producenten (HP).

Den finder du her: http://support.hp.com/dk-da/product/HP-PSC-1500-All-in-One-Printer-series/428822/model/428823/drivers/

Nyeste er godt nok helt tilbage fra 2010, men det kan da ske den alligevel er nyere.

Ellers ligger der også et par opdateringer til softwaren - bl.a. en der løser "kommunikationsproblem mellem PC og printer"...

Virker ingen af delene, ville jeg afinstallere driveren helt (tag printeren fra først), genstarte, og installere softwaren igen (slut først Printeren til når softwaren beder om det)