Avatar billede trinitron2005 Nybegynder
13. juni 2015 - 11:26 Der er 4 kommentarer

OAuht 2.0, Token, webservice

Hej eksperten

ER nogen der har arbejdet med OAuth 2.0 og token?

spørgsmål:

Vi har en webservice på https://xxxx.dk, som vi gerne vil have lavet en login side til, hvor vi kan give brugernavn og adgangskode.

Efter validering vil man modtage et token, som skal gemmes på klienten og bruges til det næste kald, hvor man gerne vil have en side, der viser længde- og breddegrad og positionen på et kort.

link til OAuht 2.0:  http://tools.ietf.org/html/rfc6749#section-4.3
Avatar billede trinitron2005 Nybegynder
13. juni 2015 - 14:35 #1
Er der slet ikke nogen der har styr på det her og som kan lave et kode eksempel?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juni 2015 - 01:56 #2
Du forventer et kode eksempel og du har ikke skrevet hvilket programmerings sprog du anvender!?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juni 2015 - 01:57 #3
Hvis web service og login side er taet knyttet, saa er der vel ingen grund til at bruge OAuth??
Avatar billede trinitron2005 Nybegynder
15. juni 2015 - 08:31 #4
den skal kodes i java, login og web service er ikke tæt knyttet.