Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2015 - 19:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pakke et website sammen og maile det vedhæftet?

Oooohhh.. I kloge mennesker!

Finders der et produkt, der kan pakke et website sammen, så man kan maile det?

Jeg tænker ikke på et offline manager program, hvor man godt nok kan zippe "projektet", men der skal modtageren jo have det det samme program, for at kunne se det?

Aktuelt er det en ny leverandør, der skal have et internt site på min arbejdsplads, til brug for arbejdet med et nyt site.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2015 - 19:45 #1
alt andet lige, så vil det kage mht databasen. I skal jo have samme motor sat op.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2015 - 19:50 #2
Lukker...