Avatar billede andersbay Nybegynder
16. juni 2015 - 21:57 Der er 4 kommentarer

Problemer med steam til CSGO

Hej,
Der er dømt krise her i familien. Den ene af mine knægte kan ikke længere komme på CSGO. Når han åbner steam, får han følgende besked: "Disklæsningsfejl". Vi har prøvet alt - eller næsten. For jeg er fandeme ikke ekspert. Vi har slukket computeren. Vi har restartet steam. Vi har downloadet CSGO påny. Intet virker. Er der nogen her, der kan redde os og familieidyllen? Hilsner Anders Bay
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2015 - 22:07 #1
Kunne godt lyde som om harddisken ikke har det for godt!
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2015 - 22:08 #2
Du kan være heldig at det er sektore der kan rettes, så forsøg dette:
http://www.computerstepbystep.com/windows-7-chkdsk.html
Avatar billede andersbay Nybegynder
20. juni 2015 - 15:13 #3
Mange tak. Det virkede. Glad. Meget.
Avatar billede kalp Novice
20. juni 2015 - 16:13 #4
Super. Ligger et svar:)

Anbefaler du laver en backup;)