Avatar billede PrebenMoller Nybegynder
17. juni 2015 - 10:26 Der er 3 kommentarer

Facebook login fejl

Hej med jer!
Jeg har har et problem med at komme på Facebook.
Jeg går på Facebook fra to forskellige PCer, men nu kan jeg ikke komme ind på min Facebook profil, fra den ene.
Det virker til at jeg er logget på, men efter at have skrevet login og password, som bliver accepteret, kommer fejlen:

Beklager noget gik galt
Prøv at lukke og åbne dit browservindue igen

I øverste linie står der "Log af" - altså er jeg logget på!

Det er det samme for alle, browsere IE-Chrome-Firefox ...

Problemet er i Facebook, men intet i deres hjælp giver svar.

Håber meget på hjælp fra EKSPERTERNE :-)
På forhånd tak!

Mvh Preben
Avatar billede johnnylassen Seniormester
01. juli 2015 - 06:41 #1
På den der ikke virker. I din formentlig IE browser? vælg "funktioner" herefter "internetindstillinger" og vælg så "avanceret". Under "avanceret" er der en knap der hedder "nulstil". Tryk på den. Vent, genstart IE og prøv facebook igen.
Avatar billede PrebenMoller Nybegynder
01. juli 2015 - 08:48 #2
Nej - det gælder alle 3 nævnte browsere.
Problemet er "løst" lige nu.
Logget ud af Facebook i 3døgn og loggede ind på den jeg vil bruge fremover. Logger ikke ud længere.
Forstår blot ikke hvorfor der var en blokering?
Avatar billede johnnylassen Seniormester
01. juli 2015 - 11:27 #3
Jamen så kører det jo...