Avatar billede AlanVildand Nybegynder
17. juni 2015 - 12:50 Der er 3 kommentarer

Sprog

Hvordan forbliver min færden på browseren dansk, selvom jeg er i et andet land?
Altså når jeg søger på Google, bruger YouTube eller går ind på en anden sige. Så skifter sproget til noget andet.

Jeg arbejder Offshore og det gør nogle det at deres forbindelse er Hollandsk eller Engelsk.
Avatar billede sonalias Seniormester
17. juni 2015 - 13:47 #1
Så skal du bruge en dansk vpn. Altså at du hæfter dig på en dansk forbindelse og egentligt surfer igennem denne. Det kan købes for ca 50 i måneden hvis du ikke selv vil sætte en op.
Avatar billede AlanVildand Nybegynder
19. juli 2015 - 10:53 #2
Ih tak for svar.
Nyt spørgsmål; Hvordan sætter man sådan en op?
Avatar billede sonalias Seniormester
20. juli 2015 - 11:57 #3