Avatar billede MCCOYZ Nybegynder
17. juni 2015 - 13:53 Der er 3 kommentarer

Har brug for hjælp til at finde et spil!

Hej!
Jeg sidder og grubler over hvad et specifikt spil hedder som jeg spillede tilbage i starten af det 21.århundrede..
Jeg mener bestemt at spillet var et point-and-click adventure spil hvor man styrede en eller flere unge/børn som skulle finde ud af hvad der skete på en lukket fabrik/lager udenfor den lille by.. Kan blot huske at man kan komme rundt til de forskellige huse i nabolaget, hvor der blandt andet var et hus med et hundehus hvor MSN også skulle finde noget.. Og nej, det er ikke batta batta
-på forhånd tak :-)
Avatar billede MCCOYZ Nybegynder
17. juni 2015 - 13:56 #1
By the Way.. Så er spillet på dansk!
Avatar billede sonalias Seniormester
17. juni 2015 - 14:02 #2
Magnus og myggen? Mindes
Avatar billede MCCOYZ Nybegynder
17. juni 2015 - 14:37 #3
Nej dog ikke.. I spillet styrer man menneskefigurer