Avatar billede lx2ba Novice
17. juni 2015 - 16:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

import af adressebog til Thunderbird

Nu har jeg forsøgt SÅ mange gange at importere adressebogen fra min kones gamle HP-bærbare til den nye Toshiba bærbare - uden held!
Jeg har eksporteret fra Outlook2002 som CSV-fil, men når jeg så forsøger at hente denne CSV-fil ind i Thunderbird, så meddeler Thunderbird, at der ikke er et program, der kan åbne filen. Hvad mon jeg gør forkert ;<(
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juni 2015 - 19:04 #1
du skal tænke omvendt. Installer Thunderbird på den gamle pc, så vil den kunne se data der. Så bruger du mozbackup http://mozbackup.jasnapaka.com/  til at kopiere adressebog fra den pc til ny pc. Dvs du laver en backup på den gamle, og med samme program på den nye reetablerer du data.
Avatar billede lx2ba Novice
01. august 2015 - 15:29 #2
Det er i mellemtiden faldet på plads.
Avatar billede lx2ba Novice
01. august 2015 - 15:31 #3
claes - du skal selvfølgelig have dine points; men det er så længe siden jeg sidat har brugt systemet. ;<)
Hvor er "pointuddelingen" blevet af?
Avatar billede lx2ba Novice
01. august 2015 - 15:33 #4
Åh, jo, nu husker jegdet, - vil du venligst skrive et "svar", så får jeg mulighed for at give dig points ;<}
Avatar billede lx2ba Novice
16. august 2015 - 07:23 #5
Da jeg ikke får tespons fra Claes, så lukker jeg spørgsmålet!