Avatar billede aka2 Nybegynder
18. juni 2015 - 03:32 Der er 2 kommentarer

Raspberry Pi 2 video stream

Hej Jeg har en raspberry pi 2 med 900 mhz og 1 gb ram

Jeg vil gerne kunne streame video via mit webcam på den til én wowza video server eller evt. til en hjemmeside.

Ideen er at jeg vil kunne send live optagelse fra min mobile raspberry til nettet.

PS Har adgang til wowza server, og egen hjemmeside server og 4G modem.
Avatar billede 4zaken Novice
18. juni 2015 - 08:02 #1
Avatar billede aka2 Nybegynder
28. juli 2015 - 11:26 #2
kunne ikke bruges 4zaken da jeg ikke kan upload til en server