Avatar billede gls Nybegynder
21. juni 2015 - 11:01 Der er 9 kommentarer

Trådløse højtalerw

Hej

Har lige købt en Creative D80 trådløs højtaler - den virker fint fra min Iphone og min Ipad - men kan ikke få lyd ud via min pc - den er fundet og parret men - tavs
Hvad gør jeg ?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juni 2015 - 12:09 #1
højreklik på højttaler i systembakken, og vælg afspilningsenheder.
Markér Creative der (pas lige på lydstyrken - sæt den ned før du skifter til creative).
Avatar billede gls Nybegynder
21. juni 2015 - 12:13 #2
Creative enheden kommer ikke frem der - kun højtaleren
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juni 2015 - 12:38 #3
Lad creative være tænkt, og genstart pc. Nu er den parret, så den burde kunne se dem.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juni 2015 - 12:41 #4
Så lige, at mine LG dukker op i 'Bluetooth steder' som er et ikon jeg har på skrivebordet. Der kan jeg klikke på LG, og så videre i 'bluetooth avanceret audio' - og der er lyd igennem.
Avatar billede gls Nybegynder
21. juni 2015 - 12:58 #5
Stadig helt still
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juni 2015 - 13:05 #6
i 'bluetooth avanceret audio' højreklik, og vælg 'forbind' - så går der et par sekunder, og lyden er der.
Avatar billede gls Nybegynder
21. juni 2015 - 13:12 #7
Hvor finder du den (avanceret audio) ?
Avatar billede gls Nybegynder
21. juni 2015 - 13:36 #8
Har ikke det ikon
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juni 2015 - 13:44 #9
det er noget, der fulgte med (kom, da jeg installerede driver til bluetooth). Du må kan noget tilsvarende til styring af bluetooth.