Avatar billede guldhammer72 Novice
23. juni 2015 - 00:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hosting til venner??

Hej.

Jeg vil gerne give mine venner gratis hosting med php og mysql.
Forbindelsen har jeg, og jeg er på udkig efter en server til dette, men jeg vil gerne vide hvordan sikrer jeg min server bedst?? Jeg giver hver bruger en bruger og en database, og låser den pågældende bruger til hver brugers database.

Hvad er bedst at bruge, Ubuntu eller Debian??

Mvh
Guldhammer
Avatar billede showsource Seniormester
26. juni 2015 - 20:32 #1
Er ubuntu ikke bygget på en debian ?
Med ubuntuserver "er det lavet" for dig.
Debian skal du selv sætte op.
Hvis det blot er venner, vil jeg tro en gammel 1 Ghz med så meget ram/hd som muligt vil virke fint. ( lowtrafik )
Avatar billede guldhammer72 Novice
08. august 2015 - 19:33 #2
Lukketid.

Læg et svar dem som vil have points.