Avatar billede finnjohn Nybegynder
23. juni 2015 - 08:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjern hyperlink generelt

Når jeg åbner tidligere gemte dokumenter, i hvilke der er www- og mailadresser, så popper de nu op med et par flotte Tuborghatte, hyperlink og hele svineriet, som:
{ HYPERLINK "http://www.euroinvestor.dk/boerser/nasdaq-omx-copenhagen/spar-nord-bank-a-s/206480" }
Jeg har naturligvis haft mine fede fingre nede på et par forskellige taster på samme tid, men hvordan finder jeg de samme taster igen, så jeg fremover slipper for disse hyperlink.
Jeg kan naturligvis gå ind og højreklikke på dem og dermed få dem fjernet, men det er lidt irriterende.
Bruger Microsoft Office 97.
Er der en nemmere måde - en genvej?

Morgenhilsen
finnjohn
23. juni 2015 - 09:43 #1
Du har aktiveret funktionen Vis felter. Tast Alt-F9 for at deaktivere igen.
Avatar billede finnjohn Nybegynder
23. juni 2015 - 12:03 #2
Det virker perfekt! Tak for hjælpen erikjuul!!!