Avatar billede Juliehs93 Nybegynder
25. juni 2015 - 08:48 Der er 3 kommentarer

Hjælp! Min mac kan ikke læse min extern harddisk

Hej
Jeg har et et problem som jeg håber nogle vil hjælpe mig med. Jeg skulle idag bruge nogle filer der ligger på min extern harddisk, men den skrev at den ikke kunne læse den. Jeg har været inde på diskværktøj og der kan jeg godt se min extern harddisk men jeg kan ikke bruge nogle af funktionerne i førstehjælp. Jeg har i sidste uge prøvet at bruge den til en pc hvor der er samme problem, nemlig at den gør alt det den skal men jeg kan ikke få fat i mine ting.

Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe for der ligger nogle vigtige ting på den.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. juni 2015 - 11:32 #1
Du har lagt det samme spørgsmål 2 gange deter ikke lovligt på Eksperten på så kort tid!
Jeg mener ikke du kan bruge din Harddisk både på MAC og i Windows det er 2 forskellige Formateringer men du kunne prøve en genskabelse.
http://www.easeus.com/mac/
Vælg MAC. versionen.
Avatar billede Juliehs93 Nybegynder
25. juni 2015 - 12:15 #2
Hvordan sletter jeg det andet opslag?

Hvis jeg genskaber den bliver mine filer så slettet?
Avatar billede poko1 Ekspert
25. juni 2015 - 14:24 #3
Jeg kan ikke garanter at det hjælper jeg har ikke prøvet på MAC men på Windows hvor det virkede.

PRØV OGSÅ AT SE HER
http://www.freemacrecovery.com/

Hvis du lægger et svar som du har gjort i denne tråd skal du blot selv acceptere det.
Ps. man skal selv skrive i kommentarlige som jeg har gjort indtil der er kommet en løsning der kan bruges hvorpå du beder den der hjalp om at skrive næste indlæg som svar og du kan tildele point