Avatar billede Ann100 Nybegynder
26. juni 2015 - 12:29 Der er 2 kommentarer

Koordinering mellem mac enheder

Er der nogen, der ved, hvordan man koordiner mellem Mac enheder?
Hverken min kalender, billeder eller Aps koordinerer mellem Mac Computerne, iPad og iPhone. Jeg kan derfor kun læse mine kalenderposter på computeren og se de Apps, der er købt på den pågældende enhed (iPad, iPhone), hvor de er købt og kan derfor kun bruges på en enhed.
Avatar billede KHHP Juniormester
26. juni 2015 - 14:14 #1
Hej. Det burde ikke være mere kompliceret end at du skal benytte samme Apple-Id på alle dine enheder.
Nu har jeg hverken iPhone eller iPad, men min to Mac-computere kan fint udveksle de forskellige informationer, samt Apps og musik er tilgængelig på begge, såfremt de forskellige apps er købt i Apple App Store.
Avatar billede Ann100 Nybegynder
26. juni 2015 - 14:26 #2
Desværre nej, for jeg bruger naturligvis samme Apple ID og Pasword på alle enheder. Det er som sagt ikke muligt at koordinere hverken kalender, billeder eller Apps.