Avatar billede Aysekaya Nybegynder
26. juni 2015 - 18:30 Der er 2 kommentarer

Kan man ikke hente de to filer/opdateringer seperat KB3035583 KB2976978

Jeg har fundet ud af, at jeg mangler disse to opdateringer:

KB3035583
KB2976978

Og selvom jeg søger efter opdatering så siger min windows opdate, at der ikke er flere opdateringer.

Har også prøvet at søge på google om, man kan hente filerne seperat, men kunne ikke finde noget.

Kan man ikke hente dem seperat og installere dem? Eller skal det være igennem windows opdate?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juni 2015 - 19:50 #1
hvordan har du fundet ud af det? evt rettelser kan du måske have fået i en efterfølgende pakke. Er der kode i enkelte filer, du mangler?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. juni 2015 - 13:05 #2
http://www.microsoft.com/en-us/windows/windows-10-faq?ocid=win10_auxapp_LearnMore_win10faq et godt stykke nede er en knap, hvor du kan reservere en win10.