Avatar billede gunnarb Mester
28. juni 2015 - 12:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bluetooth på min smartphone LG- E610 vil ikke fungere

Jeg har overtaget en LG-E610 smart phone, men jeg kan ikke få bluetooth til at fungere selv om det er slået til. Jeg har en PC og en Tom Tom go som ikke kan få kontakt med LG telefonen. Min gamle Nokia telefon (nu uden simkort) har ingen problemer med bluetooth forbindelse til min PC og Tom Tom go.

På min LG telefon kan jeg både se min PC og min Tom Tom go under grupperede enheder under Bluetooth og min PC står med blå skrift og nedenunder står der tilsluttet og så er der en stjerne i en firkant helt til højre, men den er ikke blå.

Min gamle Nokia telefon står også i LG telefonens liste over enheder, og når jeg  trykker på den, kom der en skrift neden under hvor der står: Opretter forbindelse.... Men det gør den ikke.

LG telefonen er afkrydset ved:  Gør enheden synlig og
Enhedssøgefunktion: Alle enheder.

Min PC(Windows 8.1) har også fundet den. LG-E610 og nedenunder står der: Parret  Men jeg kan ikke sende eller modtage til LG

Hvad er der galt med mig eller telefonen når jeg ikke kan få kontakt med den via Bluetooth???
Avatar billede gunnarb Mester
28. juni 2015 - 14:36 #1
Jeg lukker spørgsmål her og flytter det til en rigtig kategori.
Avatar billede gunnarb Mester
28. juni 2015 - 14:37 #2
lukker her.