Avatar billede fredenslund Nybegynder
28. juni 2015 - 14:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Valg af ny PC

Hej

Vi har valgt at vi vil købe ny PC men vi har svært ved at vælge hvad det skal være. Jeg tænker at der måske er nogen der kan komme med nogle konkrete anbefalinger :-)

Forventninger/krav:
- Skal kunne håndtere større mængder data (vi arbejder en del med CAD og GIS programmer)
- Skal have to skærme (forslag til disse modtages også gerne)
- Den må gerne kunne køre WOW uden de store problemer men det er ikke et must
- Den skal kunne udbygges med tiden
- Lyd går vi ikke så meget op i

Budgettet hedder max 10k.

Har du nogen forslag?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. juni 2015 - 16:28 #1
en i7 processor
ASUS eller MSI motherboard
32 GB RAM
kabinet med plads til mindst 4 diske
2 eller 4 diske af 4 TB med 64 MB cache
2 billige LED monitorer i den stoerrelse du vil have

burde sagtens kunne holdes under 10000.
Avatar billede fredenslund Nybegynder
27. august 2015 - 06:52 #2
Endte med en MM Vision Elite gaming med lidt små opgraderinger. Den kører det perfekt.