Avatar billede varst Praktikant
30. juni 2015 - 11:04 Der er 1 løsning

Joomla kalender modul, skal hente info fra flere sites

Hej,

Jeg har 4 joomla 3.4.1 sites kørende, som hver i sær har kalender komponenten "Event Booking" fra "Ossolution Team" kørende. På hver side vises der vha et modul, de kommende begivenheder på hver side.

Opgaven:
Jeg vil gerne på ét af de fire sites (som fungere som modersite), vise begivenheder fra eget site, plus de tre andre sites. Således at der på modersites kan findes en oversigt over alle de begivenheder der findes på alle sites. Hvis man så klikker på en event fra et andet site, så skal man blot linkes hen på det site og eventbeskrivelse.

Det behøver ikke være en stor forkromet løsning, blot jeg kan finde ud af at bruge den og det selvfølgelig ser "gennemsigtigt" ud fra modulet.

Kh,
Kelvin
kelvin@vtech.dk
Avatar billede varst Praktikant
16. november 2015 - 20:18 #1
Det var vist ikke mange der var interesseret i denne opgave...