Avatar billede cbedb Mester
01. juli 2015 - 09:32 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Har internetforbindelse, men kan ikke åbne websites

Hej problemet er, at jeg kan hente mails, men ikke åbne en browser. Jeg havde ie og hentede installationsfil til Firefox, den installerede jeg og den hentede det hele, men heller her vil den åbne. Jeg kan opdatere virus program og det hele, men ikke åbne sider. Det er Win 7
Avatar billede klaus_a Nybegynder
01. juli 2015 - 10:26 #1
Lyder som noget ad-ware, som måske har hi-jacket din browser, prøv at finde noget anti-ad-ware/anti spyware og forsøg at rense din computer med det.

Måske her: http://www.lavasoft.com/
Avatar billede cbedb Mester
01. juli 2015 - 10:29 #2
Jeg har kørt Malwarebytes og Ccleaner
Avatar billede klaus_a Nybegynder
01. juli 2015 - 10:44 #3
Kan du åbne en browser?, eller er de helt låste?

Mvh
Avatar billede cbedb Mester
01. juli 2015 - 10:46 #4
Den skriver siden kan ikke vises, efter at have ståer et stykke tid
Avatar billede klaus_a Nybegynder
01. juli 2015 - 11:00 #5
Hmmm... havde det samme med en inficeret maskine, hvor internet explorer var blevet hi-jacket, men kunne installere og køre Chrome.

Hvis du kører Chrome, så gå i instillinger og fjern alle udvidelser, og prøv igen.
Hvis der er nogen fjendtligsindede så kommer de sikkert igen når du genstarter maskinen, men så ved du at du er ramt af "noget skidt"
Avatar billede cbedb Mester
01. juli 2015 - 11:04 #6
Der er IE og Firefox
Avatar billede Blueeyez Mester
01. juli 2015 - 11:06 #7
Lyder til du skal lave en dns flush eller noget i den stil.. Kører dog ikke Windows men samme fejl har jeg set fra andre brugere.. Det gøres fra kommandoprompt men du burde os kunne gøre noget under administration af netværkskortet...

Har andre maskiner samme problem? Hvis så er det nok dit internet eller router..
Avatar billede cbedb Mester
01. juli 2015 - 11:12 #8
Prøver min egen kører fint her
Avatar billede cbedb Mester
01. juli 2015 - 11:13 #9
For øvrigt er det lige meget om det er den trådløse eller kablet, det er det samme
Avatar billede klaus_a Nybegynder
01. juli 2015 - 11:18 #10
Prøv at installere Chrome.

Mvh
Avatar billede klaus_a Nybegynder
01. juli 2015 - 11:18 #11
Jeg går ud fra at du _har_ prøvet at genstarte maskinen? :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2015 - 04:16 #12
Lyder lidt som et DNS-relateret problem. Proev at se, om denne adresse virker: https://167.142.232.16

Hvis den virker, kommer du til google.com. Naeste skridt vil saa vaere at se naermere paa dine netvaerksindstillinger og evt tilfoeje en alternativ DNS-server som fx googles: 8.8.8.8
Avatar billede cbedb Mester
04. juli 2015 - 10:36 #13
Det virker desværre heller ikke.
Avatar billede Skifter24 Praktikant
05. juli 2015 - 00:08 #14
har du prøvet "højreklik" på internet ikonet i process linjen. Tryk derefter på "foretag fejlfinding af problemer"...
Avatar billede cbedb Mester
05. juli 2015 - 05:51 #15
Internetforbindelsen fejler som jeg skrev intet
Avatar billede cbedb Mester
16. juli 2015 - 14:15 #16
Tak for alle de gode forslag til en løsning, desværre hjalp intet så det blev en fuld recovery.