Avatar billede Jannickhess Professor
01. juli 2015 - 11:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Pas på folk der udgiver sig for den store kærlighed De vil "Låne" 17.000 euro

En Kvinde der kalder sig for Sandra Jones.
måske med mail adresse

Sandra Jones  (sandrajones370@outlook.com)
SKRIV IKKE TIL HENDE / HAM PERSONEN FORSØGER AT SVINLE MIG FOR
17.000 Euro. :-(

Jeg har naturligvis ikke givet hende /ham nogen penge :-)

Hun / Ham skrev

Hej darling, god morgen og hvordan var din nat? Jeg er virkelig trist lige nu. Jeg var uvidende om tilvækst i clearing tariffen, indtil jeg fik faktura til betaling i morges. Jeg har gået til deres bank måske jeg kan få et lån, men de siger, jeg havde brug for en garant og der må være nogen, der har boet i Forenede Arabiske Emirat i over 15 år og ingen her er klar til at stå for mig. Jeg er i et meget alvorligt problem i øjeblikket babe. Jeg hader at genere dig med mit problem, men denne byrde er blevet for meget for mig og jeg ønsker ikke at miste mit liv gemmer jeg investeret i denne kontrakt min kærlighed. Var vel betale et samlet beløb af 17.000 Euro, som er på min check, der ryddet i går, men da jeg fik fakturaen til betaling var 19,550 Euro. Jeg har rejst alt 1.820 Euro at gøre 18,820 Euro og seaport comptroller almindelige nægtede at jeg skal udfylde betalingen, før mine maskiner kan blive ryddet. Jeg er så ked af og genert til at spørge dig denne kærlighed. Kan du låne mig balance Jannick? Jeg vil vende tilbage pengene, så snart jeg kommer tilbage til Danmark. Jeg får den resterende del af kontrakten efter jeg leverede maskiner behage hjælp mig ud af dette problem kærlighed. Jeg kan ikke vente med at være sammen med dig. JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR DIN HJÆLP DARLING??? .... Din trist lille hjerte... Sandra.

Jeg er i gang med at POLITI ANMELDE VEDKOMENDE FOR FORSØG PÅ GROV SVINDEL

Har i evt. hørt om Sandra Jones ?

Skriv gerne kommentager..
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2015 - 12:20 #1
Nej har ikke hørt om denne person. Det er tydeligvis et "Nigeria brev" oversat med Google. Jeg tror ikke det er muligt for politiet at få fat i den svindler.
01. juli 2015 - 12:44 #2
Jeg han mange af den slags i 'samlingen' ...
Slet den bare og glem alt om det :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
01. juli 2015 - 13:21 #3
Smid den i dit mail filter og så er det det... Min spam mappe er fyldt godt op men alt crap ender så os der automatisk efterhånden..
Avatar billede Jannickhess Professor
01. juli 2015 - 13:31 #4
Det er dog lykkedes mig at spore Ip adressen til Redmond USA.
2 IP adresser 65.54.190.59 Og 65.54.190.38

Så snart "pigen" skrev noget om hvor meget "hun" skulle sætte i Banken bliver jeg mistænksom, - og naturligvis for personen ikke tilsendt så meget som en bøjet 25 Øre.

Nogen der ved hvordan sådan noget svindel foregår, personen er vel ikke så dum at være hjemme fra egen computer, arbejder vel måske via en server, eller ??

JH
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2015 - 17:30 #5
Jeg fik for nylig 2 telefon opringninger på min mobil fra
6261011946. Jeg så dem først senere, så jeg prøvede at spore dem, men kunne kun spore dem til til Californien. Så jeg finder det muligt, at svindleren har noget kørende den vej også.
Og nej, det er usandsynligt, at svindleren bruger sin egen PC direkte.
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2015 - 15:13 #6
Jeg er i gang med at POLITI ANMELDE VEDKOMENDE FOR FORSØG PÅ GROV SVINDEL

Politiet har nok andet at lave.

Nogen der ved hvordan sådan noget svindel foregår, personen er vel ikke så dum at være hjemme fra egen computer, arbejder vel måske via en server, eller ??

De kan arbejde hjemmefra på deres egen computer igennem Tor projekt. Men det er vil også lige meget - den slags mail sletter man bare.
https://www.torproject.org/index.html.en
Avatar billede Jannickhess Professor
06. juli 2015 - 23:28 #7
"Hun" er ude af verden nu hun spildte sin tid og fik intet ud af det :-)

Lukker ?
Avatar billede kimeast Juniormester
31. august 2015 - 01:09 #8
Her til sidst: Der er lavet flere udsendelser om præcis dette problem i TV. "Forført af en svindler" hedder de, der er flere udsendelser om det, og knebene er grove og ret overbevisende for svage sjæle.. AK JA.