Avatar billede lumol1000 Nybegynder
01. juli 2015 - 17:41 Der er 1 kommentar

Kilk-optælling af points - med kode til...

Jeg er folkeskolelærer og mangler et program der kan hjælpe mig med at lave en optælling af optjente points.
Pointene optjenes af eleverne hen over året og bliver givet af samtlige lærere, som har dem i forskellige fag.
For at gøre det så simpelt som muligt (snakker her på vegne af mine kollegaer :-) må det gerne være sådan at man bare kan "klikke" på elevens navn, hvorved denne så modtager et point.
Dette optællingsskema skal alle lærere kunne tilgå (meget nemt) og gerne med en kode, så de dygtige elever vi har ikke giver sig selv points uden at have fortjent dem.. :-)

Håber der er IT-faglige kompetente personer der har kendskab til en hjemmeside/system der kan klare sådan en fin opgave.. :-)

Med venlig hilsen
Lumol
Avatar billede MADOlsen Forsker
02. juli 2015 - 13:03 #1