Avatar billede slsl Nybegynder
01. juli 2015 - 17:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udvidelse af skivebord (2 Skærme)

Hej.

Har et kæmpe problem, jeg skal have tilsluttet 2 skærme til min
stationær pc så jeg kan udvide skivebordet, når jeg tilslutter skærm
2 til pc'en kommer der billed på, men det er det samme som på skærm 1
den registre ikke skærm 2 jeg kan ikke udvide skivebordet? Pc'en køre på
windows 7, nogen der har en løsning?
Avatar billede KHHP Juniormester
01. juli 2015 - 18:05 #1
Hvis du trykker på windows-tasten og P samtidig, så kommer der en menu frem hvor du kan vælge at udvide skrivebordet. hvis det ikke virker, så kontroller dine grafik-drivere, da der godt kan være noget galt der.
Avatar billede slsl Nybegynder
31. juli 2015 - 07:38 #2
Jeg har fundet en løsning.
Avatar billede MADOlsen Forsker
31. juli 2015 - 08:02 #3
Og løsningen er? Det kunne jo være, at andre på et tidspunkt fik samme problem :-)
Avatar billede slsl Nybegynder
31. juli 2015 - 08:17 #4
Computerens grafik kort kunne kun registre en skærm, da det var et forældet grafik kort der var i den.
Men hvis men indsætter et extern grafik kort virker det heller ikke, så jeg tror det var styresystemet der var noget galt med.
Så pc'en er udskiftet.