Avatar billede PapaDoc Nybegynder
01. juli 2015 - 20:02 Der er 3 kommentarer

Oprettelse af hjemmeside

Hej eksperter,

Jeg skal have lavet en hjemmeside, der tilbyder diverse løsninger mod betaling. Nærmere beskrivelse af hjemmesiden og funktioner kan gives i privat, men indholdet vil dog overvejende bestå af tekst, og der findes flere udenlandske hjemmesider, som i meget vidt omfang kan danne grundlag for opbygningen.

Der skal være mulighed for:

- indtastning af oplysninger som svar (både tekst og multiple choice) på nærmere angivne spørgsmål
- enkelt redigering af indhold, herunder spørgsmål, beskrivelse mv.
- Dankort-betaling og evt. andre betalingsmuligheder (CVR-nr. kan oplyses)
- evt. chat-funktion i stil med det, man finder på bl.a. Wupti.com (Zopim Live Chat)
- evt. mulighed for (automatisk) oprettelse af brugerprofiler med adgang til bestilte produkter.

Det er ikke en hasteopgave, men må gerne færdiggøres snarest muligt :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juli 2015 - 20:16 #1
Er budgettet over eller under 20.000kr?
Avatar billede pstidsen Novice
01. juli 2015 - 21:32 #2
Jeg har sendt en privat besked.
Avatar billede Cooper Webdesign Juniormester
27. juni 2016 - 18:17 #3
Hej,

Vi kan sagtens hjælpe dig med dine problemer :) kontakt os gerne via https://www.cooper.dk/kontakt
?Siden 2001 har vi arbejdet med PHP, MySQL/MSSQL, HTML, CSS, JavaScript, SEO, GIT/SVN, GitHub, JIRA, Drupal 5,6,7 og 8 og har arbejdet både med backend og/eller frontend-udvikling.

Inden for det sidste års tid har vi afsluttet 2 store projekter for hhv. TV ØST (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/tveast) og Region Sjælland (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/helbredsprofilen). Begge løsninger er lavet i Drupal 7 og er succesfuldt afsluttet nu. Betaling foregår pr. time eller for komplette projekter.

Ser frem til at høre fra jer :)

Mvh. Cooper Webdesign