Avatar billede moabou88 Mester
02. juli 2015 - 15:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

microsoft office 365 Home, Hvad er det

hej.

i forbindelse med overflytningen af mit moobile abonnement har jeg fået følgende besked.

Microsoft office 365 home følger nu med i Jeres abonoment. Det betyder at  du og op til 4 andre i din familie  har fri adgang til hele office pakken og  1 TB online lagerplads i skyen hver.

mit spørgsmål er derfor, hvad denne officepakke er?

er det det sammen som en alm office pakke, hvor der medfølger Word, Excel, One NOte  osv.

Jeg tænker det kan  vel ikke være sandt at man får så meget med for  at have et abonoment hos dem
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2015 - 15:39 #1
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2015 - 15:40 #2
Avatar billede moabou88 Mester
02. juli 2015 - 19:49 #3
Jeps. Ville ikke nævne selskab for at folk ikke skulle tro jeg reklamerede for telenor
Avatar billede moabou88 Mester
06. juli 2015 - 17:54 #4
lægger du et svar pixxel
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2015 - 18:02 #5
svar