Avatar billede steench Nybegynder
02. juli 2015 - 15:23 Der er 5 kommentarer

Android og firma..

Hej

Ny på android som firmabrug...

Jeg ønsker at anvende android tablets i firmaet og har brug for at kunne bruge netværks printere.

Det er nemt nok at sætte op, men det kræver at man opretter en google bruger. Hvordan administrere man det, for en virksomhed, hvor man egentlig anvender windows netværk. AD osv. ?

Google brugere skal oplyse deres kreditkort, hvilket ikke fungerer i en virksomhed.

Mvh.  Steen
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2015 - 22:56 #1
Avatar billede kurtba Ekspert
03. juli 2015 - 00:51 #2
En Google bruger er vel en gmail adr.?
Den kan sagtens undvære kreditoplysninger, idet man bare trykker på spring over, når den foreslår det.
Vi bruger selv løsningen med at medarbejderne opretter en arbejds gmail så de kan hente gratis apps.
Avatar billede steench Nybegynder
03. juli 2015 - 09:45 #3
kurtba.

Det vil jeg da lige prøve. Jeg var helt overbevist om at det var et krav fra Google at man skulle oplyse kreditkort oplysninger, for at få adgang til play store.

Takker.
Smid et svar til point.
Avatar billede kurtba Ekspert
03. juli 2015 - 19:36 #4
Hjalp 2 nye medarbejdere  med det i dag, så ingen ændringer der.