Avatar billede dezon13 Nybegynder
02. juli 2015 - 23:21 Der er 5 kommentarer

mangler lyd på min pc

hej allesammen

jeg er desværre kommet til at slette mit realtek og dolby lyd driver fra min pc og har prøvet at fikse det uden held og håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig?

pc'en er en lenovo l530 ca 2-3 år gammel.

tak på for hånd :)
Avatar billede kurtba Ekspert
03. juli 2015 - 00:42 #1
Du henter en ny driver her:
http://support.lenovo.com/dk/da/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-l-series-laptops/thinkpad-l530

Lenovo plejer også at lægge drivere på selve pc.en.
Prøv i stifinder om ikke du har et recovery drev, hvor der er en mappe med drivere.
Avatar billede dezon13 Nybegynder
03. juli 2015 - 01:11 #2
har været inde på linket og hentet diveren men det er når jeg skal hentet dolby problemet bryder ud når jeg har downloadet og prøver at intaller så siger pcee need to be installed og har søgte på om man kunne hente det et sted men er som at lede efter en nål i en høstak for mig
Avatar billede dezon13 Nybegynder
03. juli 2015 - 02:29 #3
har været inde på linket og hentet diveren men det er når jeg skal hentet dolby problemet bryder ud når jeg har downloadet og prøver at intaller så siger pcee need to be installed og har søgte på om man kunne hente det et sted men er som at lede efter en nål i en høstak for mig
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2015 - 17:53 #4
Hej og velkommen til. Har du prøvet at systemgendanne computeren til før du slettede driveren?
Avatar billede kurtba Ekspert
03. juli 2015 - 19:47 #5
Der hvor du henter dolbydriveren, ligger der endnu en fil lige ved siden af. I den står der, hvorledes dolbydriveren skal installeres.
Hvad er det du søger efter? Du skriver
så siger pcee need to be installed og har søgte på
Det er lidt uforståeligt for mig.