Avatar billede MIK_70 Juniormester
02. juli 2015 - 23:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CS-GO

Hej Forum

Knægten er vild med spillet, men oplever desværre at han ikke kan logge på når hans internet er en kablet forbindelse her i huset.

Kun når han er på vores WIFI kan han connecte.

Er der nogen der har en forklaring på dette. Port indstillingenn er vel den samme uanset hvordan pc´en er connected??

Pfh tak for hjælpen

MIK
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. juli 2015 - 08:35 #1
Har knægtens netkort evt. 2 netstik ?
Jeg oplevede nemlig engang problemer med i et spil med 2 netstik.
Jeg havde kablet det ene stik med fin forbindelse. Men spillet forsøgte åbenbart på det stik uden kabel, så det virkede ikke.
Først da jeg deaktiverede den "port" der ikke var i brug, virkede det.
Måske det kan være samme problem du oplever ?
Avatar billede MIK_70 Juniormester
03. juli 2015 - 08:51 #2
Hej Jakob

Jeg tror ikke det er der problemet ligger.

Problemet er det samme, uanset om det er hans labtop eller stationære vi kabler, men det nye er, at han faktisk godt kan få en kabling til at virke i andre installationer fx. i klubben eller hos venner.

Internettet virker godt nok i hans stik, men jeg kommer lige i tanke om at vi vist aldrig har prøvet andre stik i huset

Men jeg har nok mest en mistanke om at det måske er noget at gøre med indstillinger i routereren, men jeg ved ikke lige hvad jeg skal se efter ??.

Mvh
MIK
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. juli 2015 - 09:41 #3
Får hans pc en ip når den er kablet?
For hvis der ikke er internet på kablet, så vil det jo aldrig virke. :o)
Avatar billede MIK_70 Juniormester
12. august 2015 - 09:13 #4
OK
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. august 2015 - 09:21 #5
Ok hvad ?
Avatar billede MIK_70 Juniormester
12. august 2015 - 11:51 #6
På en eller anden måde løste problemet sig selv efter opdatering til WIN10, men send et post som svar jakobdo, om kke andet så for udvist interesse
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. august 2015 - 13:02 #7
Behold du dem bare selv.