Avatar billede Marlov Juniormester
03. juli 2015 - 12:56 Der er 2 kommentarer

Automatisk Sortering af værdier

Hej
Jeg sidder og er igang med at oprette en bestillings liste med nogle produkter i i excel. Der er oprettet nogle forskellige faner hvor i man kan indsætte det antal som man ønsker at bestille.
Alle disse værdier samler sig så under en fane for sig selv ved hjælp af nogle =HVIS koder!

Men jeg kunne godt tænke mig at disse værdier automatisk blev sorteret.
Jeg kan fint sætte et filter på, men så skal jeg selv op og klikke sortere  (og det gider ikke)

Er det nogle der har en ide til hvordan jeg får det til at vike, evt. med en makro ?
Avatar billede natkatten Mester
03. juli 2015 - 13:31 #1
Der kan f.eks. ske autosortering vha. VBA, hvis dette altså er ok.
Avatar billede Marlov Juniormester
03. juli 2015 - 13:32 #2
Ja det kunne være helt fint.
Har også prøvet med det, men kan desværre ikke rigtig få det til at fungere.