Avatar billede inter-service Nybegynder
03. juli 2015 - 17:08 Der er 9 kommentarer

Website / Hjemmeside

Har du lyst til at fremstille/programmere 2 små hjemmesider?
Hvor eneste betaling bliver en reklame som programmør for/på siden.
Avatar billede softspot Forsker
03. juli 2015 - 21:46 #1
Hvad skal siderne omhandle?
Avatar billede inter-service Nybegynder
03. juli 2015 - 23:17 #2
De skal blot fungere som et visitkort med lidt tekstinformation.
Avatar billede softspot Forsker
04. juli 2015 - 00:01 #3
Hvad er det, mere konkret, du skal have fremstillet ved hjemmesiderne?

Hvormange sider skal hver hjemmeside indeholde? Har du evt. en sitestruktur du kan offentliggøre?

Skal tekstinformationen være til at rette uden at skulle rette i html-dokumenter, eller er den mere eller mindre statisk?
Avatar billede inter-service Nybegynder
04. juli 2015 - 00:48 #4
Jeg tænker, kan du skrive på postmailservice@gmail.com
Avatar billede softspot Forsker
04. juli 2015 - 09:40 #5
Send mig en pb her på eksperten med yderligere info.
Avatar billede inter-service Nybegynder
04. juli 2015 - 13:53 #6
Hej igen,

Vil det ikke give det bedste overblik, ved at se på rings.dk og plejeservice.dk der blot skal opdateres, mere brugervenligt.

Siderne skal ikke kunne så meget, andet end at give en information og kontaktmulighed.

Såfremt det måtte have din interesse, vil du naturligvis få frie tøjler til ide og design.
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2015 - 08:34 #7
Jeg har sendt dig en mail, men man skulle nok kunne finde ud af noget med lidt visitkort, men skal bruge lidt info omkring webhotel osv.
Avatar billede inter-service Nybegynder
07. juli 2015 - 10:00 #8
Har sendt en mail tilbage til dig.
Avatar billede WeyNet Nybegynder
15. juli 2015 - 11:31 #9
Jeg har pr. 15.07.2015, sendt en mail til dig "inter-service".

Mvh
Christian
Kundeservice
WeyNet.dk