Avatar billede jessicaC Nybegynder
03. juli 2015 - 17:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer kan ikke vise sider trods god netforbindelse

Jeg har Internet Explorer 11, som lige pludselig ikke kan vise websider. Den viser beskeden "Denne side kan ikke vises" ved alle websider, selv om jeg har god internetforbindelse og kan sagtens downloade filer i andre programmer.

Har prøvet at nulstille Internet Explorer uden held.

IE fungerer dog fint i fejlsikret tilstand.

Jeg har Windows 8,1.

Hvad kan det skyldes?
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2015 - 19:09 #1
Avatar billede jessicaC Nybegynder
05. juli 2015 - 21:52 #2
Jeg har prøvet alt det ovenstående uden held. Til sidst var den en systemgendannelse der gjord underværket.

Det ser ud til at jeg for få dage siden har installeret nogle opdateringer fra Windows, og derefter holdt IE op med at fungere.

Men nu er problemet løst.

Anyway, tak for forslaget.
Avatar billede jessicaC Nybegynder
05. juli 2015 - 21:54 #3
Jeg har prøvet alt det ovenstående uden held. Til sidst var den en systemgendannelse der gjord underværket.

Det ser ud til at jeg for få dage siden har installeret nogle opdateringer fra Windows, og derefter holdt IE op med at fungere.

Men nu er problemet løst.

Anyway, tak for forslaget.
Avatar billede jessicaC Nybegynder
03. august 2015 - 01:29 #4
Systemgendannelse, det er vist mit svar.