Avatar billede fhansen82 Mester
04. juli 2015 - 21:11 Der er 1 kommentar

Præcis DK/EN guide til brug af perfmon til udlæsning af flaskehalse

Søger en guide både på DK og EN, som præcist beskriver hvordan man udlæser flaskehalse ved hjælp af perfmon.exe, af henholdsvis HDD, RAM og CPU i Windows. Jeg har brug for at vide hvad jag skal kigge efter, angivelse af værdier jeg kan forholde mig til, samt hvorfor (altså hvilke konsekvenser der relaterer til). Hvis der er bedre visning af tællere, altså ændring af default tællervisning, vil jeg også vide hvorfor. Grunden til både DK og EN, er grundet navneangivelser af tællerne (counters). Perfmon skal bruges fra Windows XP til Windows 10 og Windows server 2003 til Windows 2012R2.
Avatar billede fhansen82 Mester
07. juli 2015 - 21:12 #1